Den här sidan använder cookies. Genom att fortsätta accepteras ditt samtycke. Learn more

113.6m FM

Hej konsument 2007 06 07

opinion

Hon vet inte var han finns. Marwa och hennes mamma splitterskadades i attacken. Han visar mig bilder. Vill du ha en smal?

Vad skiftar bara med dagen. Jag har fortfarande inte klippt mig. I dag flyger tankarna runt, runt. Han gav mig bara ett svar: Under Saddams tid invaderade han Iran och Kuwait. Som ett resultat av det kunde i kaoset al-Qaida etablera sig i Irak. Och folket i Mosul lever fortfarande i krig och i terror. IS har skjutit in omkring fem granater i en marknad. Under Saddam Husseins styre dominerade sunniaraber i Irak. Vad kostar en flygbombning? En Hellfire-raket kostar USD.

Han kan inte svara. Alla mujahedin som stred mot Sovjet i Afghanistan var ju till exempel inte terrorister. De har inte skor eller vatten eller mat och de vet inte ens var de ska sova. Det kan sammanfattas av ett citat av Nietzsche. Nu har jag skakat hand med den. Det blir mer krig. Hej konsument 2007 06 07 pengar ingen makt. De kan bo tillsammans. Hon har fastnat i mig. Lever vi inte alla under samma himmel? Har vi inte alla en gud?

Om de inte hade flytt. Nu har de flyttat tillbaka. Och i de som finns i kriget.

Previous, Week of 18/06/, Next...

IS kommandocentral har intagits i Badush. Att inte veta vart man ska. Men vi tar allt detta i morgon. Surrealismen tar aldrig slut. Det ligger lik i staden och vid flodbanken. Hon kan inte prata.

De har inte mat, vatten, ingenting. De omgrupperade bara till bergstrakterna och kom tillbaka. Det blev bra diskussioner men en kall natt. Hade en tjock filt. Men se Hej konsument 2007 06 07 finns faktiskt en som ser ut att ha det bra i Mosul.

Nissan-Datsun Tetap Siaga Layani Konsumen...

Vid en kyrka i Mosul stinker det lik. Bredvid altaret ligger en granat. Kollegan har blivit skjuten. Och det Hej konsument 2007 06 07 det som var syftet. En pilot gjorde det hela symboliskt.

Migrationsverket har utvisat yazidier. Fyra av de fem permanenta medlemmarna i FN: Jag tror det kan ge ett annat resultat, och handla om andra saker. IS ger inte upp. Det blir lite tjafs mellan soldaterna. Barn springer omkring oskyddade. Och till slut — alltid samma sak: Samma sak med Mali, som ledde till att Sverige fick en plats i FN: Till hundarna fanns mat men inte till oss. Arkan var hela tiden hungrig.

Ett av barnen var Ali. Sedan slutade de med det. Bilderna kom till telefonen. Sargade kroppar, fastbundna runt stolpar, en del utan huvuden.

bröt inbördeskrig ut i Irak...

Jag undrar om Ali fortfarande ser dem. Ja, tillsammans med lokala myndigheter. Vad tror du kommer efter is? Jag jobbar i Irak. I hela Irak vet jag ej, inte heller i Syrien. De ser honom inte. Hon hade gjort dolmas!! IS har skjutit in kemisk gas i centrala Mosul vid hotellet Ashur.

Han greps av polis i april i Bryssel. Make Mosul great again. Kanske kommer hon inte ens kunna sova om det en dag blir tyst. Han tyckte att det var konstigt att jag ville ta bilden. Ett av de barn som inte har levt en enda dag utan terror och krig.

Sveriges handel med dessa diktaturer har innefattat vapenexport till Saudiarabien. Om att ha barn i krig: Jag ser denna film och blir tystare och tystare. Hej konsument 2007 06 07 pekar mot irakiska polisens frontposteringar.

Det finns massor av fronter. Vet ni vad han sa, Ali? Som inte har svar. Eller om det bara kommer finnas kvar i hans pappas telefon.

Flera av dem har visat omtanke om mig. Desinformation som jag sett spridas: Mitt i allt detta finns barn som Jenat. Jag hoppas du fortfarande lever. I hopp om att Hej konsument 2007 06 07 skulle ge dig lite skydd mot ljuden. Var det din mamma? Ni ville se kriget. Bakrutan finns inte kvar. Den arga blir tyst. Utan till nallar och djur. Hon tog med sig sin nalle. Jag tror att jag hade gjort samma sak. Jag har alltid tidigare haft katt.

Here you can ask questions...

De kom varje dag och gav oss mat. Mad Max i Hayy al Mamun. Jag undrar vad de ska prata om. Noor kom ut genom kriget i gryningen i dag. IS hade denna kyrka som bas. Tunneln ledde upp till bergets topp. popularmusicians.info weekly. weekly popularmusicians.info weekly popularmusicians.info /the-first-generation-of-iphone-was-released-on-june/ weekly popularmusicians.info 28 weekly weekly popularmusicians.info weekly weekly popularmusicians.info weekly popularmusicians.info weekly popularmusicians.info weekly weekly popularmusicians.info weekly popularmusicians.info https ://popularmusicians.info

MORE: Hej konsument andreas rothlin svensson

MORE: Tyreso konsumentradgivningen starks

DU ÄR HÄR:
Nyhetsflöde