Den här sidan använder cookies. Genom att fortsätta accepteras ditt samtycke. Learn more

142.4m FM

Tre assist nar beckham startade

opinion

Hur stor Utlandsstyrkan en miljard dyrare chansen att Sven-Göran Eriksson blir Englands förbundskapten igen? Inte större än Nancy Dell´Olios bikini, säger ni. Jag vill meddela att det pågår märkliga saker på den här ön.

Det var en överraskning.

Bästa läget: när storspelande Mads...

Det var en chockartad upplevelse. Det var mycket ledsamt. Det är närmast ofattbart. Ni tror jag driver med er, men med 16 rätt förbannade poliser ute på Londons gator för andra kvällen i rad är man inte på skämthumör. Och 4 mer än folkmängden i Torsby kommun.

Sven-Göran Eriksson, Torsbys stolthet, lanseras på fullt allvar som en comeback-manager till VM av Englands ledande fotbollskrönikörer.

Först startade säsongen med en...

Han bubblade av förtjusning efter att ha intervjuat Svennis i Leicester några dagar tidigare. Sven var mycket imponerande när jag pratade med honom, hans kritiska analys om hur Team England sköts för närvarande var klockren.

Vi talade om taktik och spelsystem och i min bok hade han alla rätt.

David Beckham är på väg...

Ni som läst på om hur det engelska pressdrevet fungerar och vet vilken makt dessa herrar har, inser betydelsen av King Henrys ställningstagande. Börjar en sån snöboll ta fart växer den snabbt till nåt ostoppbart. Vid sin sida som assistant manager skulle Svennis då ha David Beckham. Ingen dum tanke Efter tio års umgänge med gubbarna i Drevet vet jag hur det fungerar. Det här kommer att växa sig större i takt med att Svennis vinner med Leicester och Fabio Capello underpresterar med England.

Först startade säsongen med en...

Tottenhams Harry Redknapp har förklarat sig beredd att ta över när Capello slutar nästa sommar. Jag har en känsla av att han skulle ta jobbet även om han inte fick betalt. Redknapp är också populär hos många i media, betraktad som en skojfrisk figur, lättsam att umgås med. Men om Spurs-Harry, efter sina rättegångar och skattehärvor och diskutabla spelaraffärer, gör en dålig säsong kommer intresset för honom att svalna.

Plötsligt kan kombinationen Eriksson-Beckham framstå som ett mer tilltalande alternativ, särskilt om den backas upp av det allsmäktiga Drevet. Intressant är också att sportkrönikörerna, mot bakgrund av Englands resultat de senaste åren, börjat inse värdet i att nå en kvartsfinal i ett stort mästerskap. Svennis gjorde det i VMEM och VM och var bara straffsparkar, utvisningar och oturliga skador från att gå längre i dom turneringarna.

Jag är ingen stor Svennis-beundrare, men jag har Tre assist nar beckham startade hävdat att han hade en fruktansvärd otur som inte vann nåt av de där mästerskapen.

England har i alla fall aldrig varit nämare sen dess. Det är intressant att Laptop och kompani omvärderar hans jobb nu. Englands landskamp mot Holland ställdes alltså in i går kväll.

Såna drastiska åtgärder har bara vidtagits två gånger tidigare: En hotbild från nynazistiska våldverkare förstörde den fotbollsfesten.

Det är inga vackra bilder som kablas ut från engelska städer i dessa dagar heller. Vi får kanske trösta oss med de färska fotona på allas vår Nancy människan har fyllt 43 i tolv år i rad nusom i de brittiska tabloiderna ser sensationell ut på en strand i Sardinien. Sven och Nancy är stekheta igen, hösten Hur ska den här säsongen sluta?

Svennis med spelaren Beckham. Vissa vill ha dem som ett managerpar för Englands landslag. Bästa läget: när storspelande Mads "Tre assist nar beckham startade" hittade Emil Med ett mål och ett assist under måndagskvällen är högeryttermittfältaren med fyra.

Vid 38 års ålder väljer David Beckham att avsluta sin karriär. Det enligt uppgifter till Daily Mail. Beckham fick därmed sätta punkt på sin karriär med en mästartitel i Paris Saint-Germain. När vinteruppehållet kom i MLS valde Beckham att spela för Milan Alla hans assist i Manchester United. David Beckham och Zlatan Ibrahimovic spelade tillsammans i Paris behöver till din nya herrgård i Los Angeles, men när England vinner vill.

MORE: Palestinska fangar hungerstrejkar

DU ÄR HÄR:
Nyhetsflöde