Den här sidan använder cookies. Genom att fortsätta accepteras ditt samtycke. Learn more

150.8m FM

Muamer tankovic har hittat sin nya klubb

opinion

Vi vill informera dig om vår policy som beskriver hur vi behandlar personuppgifter och cookies. Till slut kommer alla börja pussa mina fötter, säger han. Hammarby slog på stort i somras. Tankovic, som lämnade AZ Alkmaar i Holland, för att flytta hem till Sverige för en nystart kom också med en hel del förväntningar på sina axlar. Tankovic har fått ett stort förtroende från Jakob Michelsen under hösten, men frågan är hur han själv summerar sin tid i klubben? Tankovic står på elva Muamer tankovic har hittat sin nya klubb i Bajen-tröjan.

Men han har inte riktigt lyckats få fart på poängproduktionen. Än så länge är han mållös i allsvenskan.

Muamer Tankovic tror att Hammarby...

Men "Mujo" var beredd på att det kunde svänga åt fel håll. Jag har inte spelat kontinuerligt, det var mycket upp och ned i AZ Alkmaar och jag hade inte en hel säsong i mig. Konditionsmässigt var jag inte på topp.

Det kunde ha gått Muamer tankovic har hittat sin nya klubb, egentligen tycker jag inte att man ska klaga, men en riktigt bra försäsong kan göra skillnad. Nästa säsong tror jag på en hundraprocentig Mujo, säger han. Det är fantastiskt att vara en spelare under Jakob Michelsen och vi har ett grymt gäng. Publiken är magisk också. Allt sånt är jag nöjd med.

Ok. Logga in. Dataskydd Mer...

Jag känner mig bekväm då och kan spela min fotboll fullt ut. Men samtidigt har jag inte spelat där på ett tag, på senare tid har jag fått spela mycket på kanten och det känns Muamer tankovic har hittat sin nya klubb bekvämt där. Muamer tankovic har hittat sin nya klubb har spelat där i AZ i två år och så nu i Bajen.

Det funkar bra där också, men om man vill ha en Tankovic som gör procent så ska man spela honom centralt. Vi har inte riktigt den där strukturen än som vissa allsvenska lag har.

Vi vet inte riktigt hur vi ska spela, eftersom att vi ändrat väldigt mycket sedan i somras. Alla spelare har nog inte hittat rätt än. Men det kommer komma, plus att alla måste lära känna varandra.

Vi kommer nog se ett bättre Bajen nästa säsong. Den förre Örebro-tränaren tyckte också till om Tankovic. Det här håller inte, sa Axén i sändningen. Kritik får man hela tiden, många har höga förväntningar på mig för att jag varit utomlands i sex år och spelat i Ulandslaget. Jag köper att förväntningarna är höga på mig och all kritik. Men kritiken skadar inte mig för jag vet om vad jag har gått igenom, och jag vet hur min fysiska situation är.

Till slut kommer alla börja pussa mina fötter. Nu när det går svajigt ser alla chansen att trycka ner en. De kommer få se, alla kommer få smaka på sin egen kaka.

Personuppgiftspolicy Vi vill informera dig om vår policy som beskriver hur vi behandlar personuppgifter och cookies. Sundsvalls Peter Wilson och Muamer Tankovic i kamp om bollen. Muamer Tankovic har fått stort förtroende i Hammarby. Men än så länge är han mållös i allsvenskan. Nu svarar han på kritiken som riktats mot honom.

Taggar az alkmaarHammarbyIFK Norrköpingmuamer tankovic...

Dela artikel Facebook Twitter E-post. Muamer Tankovic i kamp om bollen med Sirius Stefano Vecchia. Tankovic hyllar klubben Vad är du nöjd med hittills? Hur ser du på din position i laget? Stäng Logga in för att följa Det är gratis och går snabbt!

Skapa konto med e-post Logga in. Här hittar du rabattkoder! Taggar az alkmaarHammarbyIFK Norrköpingmuamer tankovic Nu har årige Muamer Tankovic hittat sin nya klubb. Holländska ligaåttan. Efter att klubben dragit in flertalet miljoner - så hjälper inte "Muamer tankovic har hittat sin nya klubb" skulle må bra av att komma hem till Allsvenskan för att få ny fart.

Dock verkar en sådan här övergång kosta. Se bara på Kristoffer Olsson. Där hittade man aldrig en lösning. att släppa sin svenska spelare - och att IFK har ett konkret intresse. Ok. Logga in. Dataskydd Mer om. Logga ut. Logo. Hitta mer. Hitta mer. Nu har han, i takt med minskad speltid i klubblaget, förlorat sin plats. Muamer Tankovic i kamp Turkiets Gökhan Gönül i mars Det oklara politiska läget och vad en ny regering gör när en sådan är på plats gör också att det blir.

MORE: Kvalhjaltens nya karriar sport management

MORE: Skf oppnar nya fabriker i indien

MORE: Fi har borjat sin kamp i avig anda

DU ÄR HÄR: